סוככים שמשדרגים את הגינה

יש לכם מרפסת גדולה או גינה מטופחת ויפה ואתם מחפשים סוככים, שישתלבו נכון במרחב אך גם יציעו את ההצלה הנדרשת? אם כן, תוכלו למצוא כיום לא מעט סוגים של סוככים, בהתאמה מלאה, שיספקו לכם מענה מצוין וישדרגו את הגינה שלכם באופן מלא. אילו סוגים של סוככים עומדים לרשותכם? הנה, התשובה:

  • סוכך קסטה – סוכך זה הוא סוכך זרועות, שכל חלקיו נמצאים בתוך קסטה, העשויה מאלומיניום ומכאן מגיע שמו. קסטה זו שומרת על חלקיו של הסוכך ויוצרת גם מראה אסתטי ויפה יותר בגינה או במרפסת.
  • סוכך זרועות – כפי שניתן להסיק משמו של הסוכך הזה, מדובר בסוכך בעל זרועות, הכולל מנגנון הפעלה מכאני או ידני. לסוכך ישנו כיסוי גדול המספק שטח הצללה רב יחסית ויכול להתאים למקומות שמשיים ומוארים במיוחד.
  • סוכך מסילה – את הסוכך הזה אפשר למצוא בשוק בכמה סוגים. אחד מיתרונותיו המשמעותיים של סוכך מסילה היא העובדה שניתן לסגור אותו באופן הרמטי והוא חזק ועמיד מאד. סוכך מסילה מתאים במקומות בהם תנאי מזג האוויר לא קלים, בין אם מדובר בחורפים קשים או קיצים חמים ושמשיים מאד. ניתן להפעיל אותו באופן ידני או מכני.
  • סוכך חלון – סוכך זה מהווה פתרון הצללה מצוין לחלונות הבית. הוא מגן מפני השמש החזקה, מפני הגשם וגם מהווה אלמנט מצוין העוזר לשמור על הפרטיות. הוא מחובר אל הקירות באמצעות זרועות ואפשר להשאיר אותו פתוח ללא הגבלה. מי שרוצה, יכול לשלב בו גם קסטה, השומרת על חלקיו וניתנת לפתיחה באופן ידני או מכני.
  • סוכך כניסה – את הסוכך הזה מתקינים בכניסה לבית והוא ללא ספק פתרון דקורטיבי נהדר שמוסיף לא מעט למראה כולו. הוא מהווה פתרון הצללה מושלם הן בחורף, מפני הגשם, והן בקיץ מפני השמש החזקה. מדובר בסוכך קבוע שניתן לשלב בו חומרים שונים שיצרו את המראה הנכון.
  • סוכך מסך – סוכך זה, שמגן מפני השמש והגשם, מתאים בעיקר למרפסות מקורות. אפשר לרכוש אותו יחד עם קסטה, עם מסילות וניתן לפתוח אותו באופן ידני או מכני. ישנם דגמים שונים של סוככי מסך, הניתנים להתאמה מלאה למקום עצמו ולצרכיו השונים.
  • סוכך חשמלי – לסוכך זה ישנו מנוע חשמלי, באמצעותו פותחים וסוגרים אותו. הדינמיות שלו מאפשרת ליהנות ממנו באופן מקסימאלי ולהתאים אותו לתנאי השטח. השימוש בו קל מאד והוא משתלב נהדר במרפסת או בגינה.
  • סכוך קבוע – סוכך זה מתאים בעיקר לעסקים, כמו חנויות או מסעדות ובתי קפה ומשמש גם כאלמנט פרסומי נהדר, עליו ניתן להדפיס את פרטי העסק עצמו. זאת, כמובן לצד יכולותיו להציע את ההגנה המתאימה מפני השמש והגשם.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *